V I D E O ESITTELY

Tutkimukset - Kyselyt

Innovaatiot - Tuotekehitys

Strategiat - Liiketoiminta

Markkinoinnin kehitys

Kansainvälistyminen

Oy hallitustyö

Etusivu



LINKIT

   LinkedIn

TechnoGrowth-hanke

MikroGrow-hanke

Kuopion Innovation Oy




Lisacon Oy blogi


Lisacon® Oy

Ideasta tuotteeksi ja palveluksi

  • Innovaatio on yritystoiminnan ydintä!
    Vain menestyksellisesti markkinoille viety uutuus tai idea on innovaatio.

    Lisacon Oy:stä tukea innovaatiotoimintaan

  • Hyvästä ideasta kelpo tuote tai palvelu markkinoille ja tuloja kehittäjälle

  • Tukea idean tuotteistamiseen tai tuotekehityshankkeeseen
  • Lennokkaat ideat ja hankkeet hallintaan ja tuottamaan
  • Lisätietoa toimiala-, kilpailija-, markkina- ja teknologiaselvityksistä

  • Apua myös kehittämishankkeen suunnitteluun ja rahoituksen hakemiseen, tukea tuotekehitysprojektin hallintaan, uutuuden markkinointiin ja kumppaneiden etsintään



    Ideastasi toimiva tuote tai palvelu.
    Siitä voi sukeutua tuottoisa 'omenapuu' yrityksellesi!


    Kysy lisää asiantuntijalta!   tai soita puh. 040 585 0190   TkT Liisa Hyvärinen


  • Yhä useampien teollisuustuotteiden osana on palvelu. Toisaalta palvelualojen merkitys kasvaa koko ajan.
    Palvelua voidaan muotoilla kuten muitakin tuotteita.
    Tietoa ja taitoa tarvitaan niin palvelun kehittämiseen ja myymiseen palveluyrityksessä kuin sitä ostettaessa asiakkaan osto-osastollakin.
  • Innovaatiojohtaminen

  • Oma alasi kehittyy koko ajan. Maailmakin muuttuu ympärillä.
    Mietitään yrityksesi ydinosaamista ja sen kehittämistarpeita.

  • Innovaatiostrategia, IPR- ja teknologiastrategia suuntaavat katseen yrityksesi, sen tuotteiden ja palvelujen tulevaisuuteen.
    Niistä saat apua tuotekehitykseen ja muuhun yrityksen kehittämiseen.
  • Taustalla on aina yrityksen liiketoimintasuunnitelma (Business plan).

    Mikä on yrityksesi ydinosaamista nyt? Entä mikä on tulevaisuuden vahvuus?

    Millainen on yrityksesi tuotteiden ja tuoteperheiden elinkaaren vaihe?
    Vastaavatko ne yrityksesi tarpeita?

    Entä millainen on yrityksesi teknologiapolku?
    Sopiiko se yhteen tavoitteiden kanssa?

    Nykyään useimmat innovaatiot ovat lisäysinnovaatioita. Radikaaleja uutuuksia tulee harvoin markkinoille.

    Yritysnimen ja uutuuden suojausta ja tuotenimeä kannattaa miettiä huolella.
    Mikä eri suojamuodoista palvelee yrityksesi liiketoimintaa parhaiten?

  • Lisätietoa saadaan tutkimuksista, esimerkiksi toimiala-, kilpailija-, markkina- ja teknologiaselvityksistä.
    Tyytyväisen asiakkaan kommentti:
    - "Valitulla innovaatiostrategiapolulla olemme vain jatkaneet eteenpäin."

  • Ympäristöajattelun tai yhteiskuntavastuun soveltaminen yrityksesi toiminnassa voi olla uusi kilpailuvaltti.
    Ympäristöystävällinen ratkaisu tuo usein myös säästöä energia- ja muissa kuluissa.
    Yhteiskuntavastuu yhdistää taloudellisen, sosiaalisen ja ympäristövastuun.
                


    Suomalainen tuottaa vuodessa keskimäärin 8700 kg hiilidioksidia vuodessa.
    Se voi jakautua esimerkiksi näin.




    Ota yhteyttä   tai soita puh. 040 585 0190   TkT Liisa Hyvärinen


    Etusivulle        Sivun alkuun

    Copyright Lisacon® Oy